این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.موضوع : گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشکده پزشکیفهرست مطالبمعرفی محل کار آموزی :تاریخچهدر حال حاضر:مشخصات فیزیکی :طرح تشکیل دفتر امور فن آوری اطلاعات و آمارآمار و اطلاعات:نرم افزارسخت افزار و شبکه :اطلاع رسانی و سایت :آموزش :مشاوره وپشتیبانی :مسئولین مربوطه:شرح کار انجام شدهJoin کردنکامپیوتر هایی که نیاز به نصب مجدد ویندوز دارندنصب ویندوزنصب جدید :رفع اشکالات ویندوز :«ارسال FaX »«دریافت Fax »«بررسی مودم»«اتصال به اینترنت»نظرات و پیشنهادات کار آموزیدانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشکده پزشکیگزارش کار آموزی دانشکده پزشکی مشهدمختصری از کارآموزی:دفتر امور فن آوری اطلاعات و آمار دانشکده پزشکی به منظورساماندهی، یکپارچه سازی و بهبود نظام آمار و اطلاعات و سیستم های انفورماتیک و نیز ارتقاء سطح دانش IT در بین اعضاء هیات علمی و پرسنل دانشکده پزشکی مشهد با استعانت از ایزد منان تشکیل می شود تا زیر نظر مستقیم رییس دانشکده به امور زیر بپردازد :آمار و اطلاعات: گردآوری، یکپارچه سازی و بروز نگه داشتن کلیه آمار و اطلاعاتی که دانشکده به نوعی با آن سروکار دارد و در تصمیم گیری ها کمک شایانی به مدیریت دانشکده می نماید.نرم افزار : کارشناسی و نیازسنجی واحدها بمنظور داشتن یک سیستم نرم افزاری کارا و ایمن برای افزایش سرعت و دقت در انجام کارهای محوله و ایجاد یک سیستم اتوماسیون جامع برای مکانیزه کردن کلیه کارها که هم اکنون یا ناقص انجام می شود و یا اصلاً مکانیزه نیست. به قصد انجام سریعتر و دقیقتر کار اربابان رجوع و همچنین حرکت به سمت راه اندازی سیستم های دسترسی از راه دور که کمک زیادی در صرفه جویی وقت اربابان رجوع دارد.سخت افزار و شبکه : نیازسنجی و کارشناسی در امور مربوطه به خرید و استفاده بهینه ازسخت افزار و شبکه و ارتقاء سیستم های قدیمی به سیستم هایی که کارایی خوبی داشته و سرعت انجام کار را بالا می برد و همچنین ساماندهی به وضع دسترسی به اینترنت و اینترانت دانشگاه برای ذی نفعان.اطلاع رسانی و سایت : به روز نگهداری و تکمیل سایت دانشکده به سمتی که سایت دانشکده چهره تمام عیار از وضعیت دانشکده باشد و عملکردهای دانشکده درسایت بصورت روزآمد نشان داده شود و علاوه بر اطلاع رسانی دقیق و جامع از حضور به دانشکده حتی المقدور جلوگیری نماید. دراین قسمت با راه اندازی تلفن گویا مشکل کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند را نیز می توان حل نمود.آموزش : با توجه به گسترش روز افزون ابزارهای فن آوری اطلاعات، هر روز با محصول جدیدی مواجه میشوم که در صورت مهارت در کار با آن میتوانیم بهره وری را درسیستم خود تزریق نماییم. از این رو ارتقاء سطح دانش IT در رابطه با پرسنل و اعضاء هیئت علمی به منظور استفاده بهینه و کاملی از این ابزار قدرتمند برای آسان سازی، سریعتر و دقیقتر نمودن کارهای خود میتواند در راستا اهداف دانشکده باشد.مشاوره وپشتیبانی : به منظوربالابردن سطح دانش IT دربین دانشجویان، هیات علمی و پرسنل در انتخاب راه حل های بهتر برای رسیدن به هدف و همچنین تنظیم قراردادهای مربوط به مناقصات کامپیوتری و همچنین راه اندازی سیستم های معیوب و...
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی بانک کشاورزیفعالیتهای بانکی نشان از افق روشن و موفقیتهای چشمگیر این بانک در دستیابی به استانداردهای یک بانک پیشرفته و نوین امروزی است.این بانک در سال 1384 با اعطای حدود 50هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی از رشد 33درصدی نسبت به سال 1383برخوردار بوده است.از اقدامات دیگر بانک وصول به موقع مطالبات است که یکی از شاخصهای کارآیی همه موسسات بانکی به شمار میرود، چرا که درصد وصولی بالاتر به معنای توانایی بیشتر در پرداخت تسهیلات و در نتیجه تداوم فعالیت بانک است.افزایش نسبت وصولی به مطالبات سررسید بانک در سالهای اخیر نشانگر پیگیری موثر و موفقیتآمیز بانک در وصول مطالبات سررسیده است.ارزشیابی عملکرد بانک کشاورزی لوح تقدیر و کسب رتبه اول جشنواره خدماترسانی و پاسخگویی و تقدیر از سوی جشنواره شهید رجایی را به ارمغان آورد. در عین اینکه در آخرین ارزیابی به عمل آمده از سوی موسسه بینالمللیthe Banker که 138کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.بانک کشاورزی برای سومین سال پیاپی در نظام بانکی کشور به عنوان بانک برتر در سال 2005 میلادی معرفی شد. موسسه مذکور براساس شاخصهای تخصصی کمینظیر بازده سرمایه، بازده دارایی، سودآوری، رشد سود، نسبت هزینهها به درآمدها، نسبت سود به متوسط سرمایه، رشد داراییها و برخی شاخصهای کیفی نظیر توسعه فناوری، کیفیت خدمات و... هر ساله بانکها را مورد ارزیابی قرار میدهد و برترینها را در سطح جهانی، منطقهای و کشوری معرفی میکند.عملکرد بانک کشاورزی در آستانه هفته بانکداری بدون ربا که کارنامه خوبی در کاهش نرخ سود بانکی داشته انگیزهای برای گفتوگو با حسننوربخش مدیرعامل بانک کشاورزی شد. وی که در مدت مدیریت خود بر این بانک ثابت کرده مدیر یک بانک پاسخگو است و به حق این بانک مقام اول جشنواره خدماترسانی و پاسخگویی را از آن خود کرده است. وی با تاکید بر اینکه بانک کشاورزی در دهه گذشته به منظور تامین منابع مالی لازم برای حمایت گستردهتر از فعالیتهای مولد بخش کشاورزی رویکردهای جدیدی را مدنظر قرار داده است، اقداماتی همچون گسترش شعب بانک به عنوان کانونهای تجهیز سپرده و ارائه خدمات در نقاط شهری و روستایی کشور و تنوع بخشی به خدمات و ارائه خدمات بانکی به عموم مشتریان با تاکید بر کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی را از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای رویکردهای فوق اعلام کرد.نوآوری در خدمات بانکی و معرفی خدمات جدید، توسعه کیفی خدمات به موازات توسعه کمی آن و بهکارگیری فناوری نوین در عرصه خدمات بانکی که نمونه آن خدمات بانکداری الکترونیک است با سرعت مطلوبی در شعب در حال انجام است از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است. به عقیده نوربخش این رویکردها باعث شده است که بانک ضمن افزایش چشمگیر در ارائه تسهیلات پرداختی به فعالان و بهرهبرداران بخش کشاورزی و فعالیتهای وابسته به سطح خوبی از خوداتکایی مالی دست پیدا کند.نوآوری در خدمات بانکی و معرفی خدمات جدید که نوربخش از آن یاد میکند در بانک کشاورزی نمود فراوانی یافته است، همچنانکه با توجه به اهمیت بانکداری الکترونیک در بانکداری نوین، بانک کشاورزی با هدف ارائه خدمات مطلوبتر جهت رسیدن به استانداردهای بانکداری الکترونیک از سال 1380 اجرای طرح عظیم بانکداری الکترونیک خود را با نام مهر (مدیریت هوشمند رایانهای) آغاز کرد، بانک کشاورزی اولین بانکی است که به شبکه تبادل اطلاعات بانکی (شبکه شتاب و همه دستگاههای خودپرداز بانکهای فعال در کشور بحرین) پیوست. در این راستا بانک تا پایان خردادماه سال 1385 با نصب 513 دستگاه خودپرداز و دههزار و 534 دستگاه پایانه فروش (POS) تاکنون توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان این شبکه عظیم ارائه کند و برای اولین بار در تاریخ بانکداری ایران نسبت به صدور کارت اعتباری مهر اقدام نموده است.دارندگان این کارت میتوانند در فروشگاههای زنجیرهای و مراکز رفاهی که پایانه فروش نصب شده است، بدون پرداخت وجه خرید کنند. در حال حاضر تعداد کارتهای مهر صادر شده، یکمیلیون و 228هزار و 568 عدد و کارتهای اعتباری دوهزار و 367 عدد و تعداد شعب مهر در سراسر ایران حدود 500 شعبه است. این بانک از سال 1378 سیستم پاسخگویی تلفنی به مشتریان بانک را در جهت اطلاعرسانی به حسابهای آنها نصب و راهاندازی کرد. همچنین به منظور کاهش ازدحام و حضور نامنظم مشتریان در جلوی باجه شعب بانک و در اجرای «طرح تکریم ارباب رجوع» نوربخش در خصوص راهاندازی شعب الکترونیک بانک اظهار میدارد که تا پایان سالجاری 500 شعبه سیستم جامع الکترونیک مهر گستر بانک کشاورزی راهاندازی میشود. وی تصریح میکند: تاکنون 14 شعبه بانک کشاورزی در استانها به سامانه الکترونیک مهرگستر مجهز شدهاند که با اجرای این سیستم خدمات بانکی از طریق ماهواره به مشتریان ارائه میشود.شعبه مرکزیدانلود گزارش کارآموزی بانک کشاورزیبانک کشاورزی مرکزیکارآموزی حسابداری بانک کشاورزیفهرست مطالبتأسیس بانکآشنایی با اهداف بانکآخرین تراز مالی بانک کشاورزیتاریخچه و معرفی بانک کشاورزینوآوریهای بانک کشاورزیتلفن بانک کشاورزی (تلفن بانک مهر)امکانات مورد استفاده تلفنبانک کشاورزیدستورالعمل پرداخت مکانیزه قبوض از طریق تلفنبانک سیستم مهر بانک کشاورزیخدمات اینترنت و اینترانت:پست صوتی (سامانه پرسش و پاسخ)کـــــشاورز کارت:راهنمای استفاده از کشاورز کارت:مراحل خریدامکانات و مزایای کشاورز کارتمهــــــــــر کارت:انواع خدمات مهرکارت ملی جوان:ایران کارت:مقررات و شرایط ایران کارتمزایای ایران کارتمهر کارت نوجوان:مزایای مهرکارت نوجواناس ام اس بانک:سیستم پرداخت مکانیزه قبوض از طریق دستگاههای خود پرداز بانک کشاورزی:منابع